Proiecte

Evenimente cu impact asupra comunităţii de business

Organizarea de simpozioane, seminarii, mese rotunde, cursuri de instruire și furnizarea de informații referitoare la dezvoltarea culturii antreprenoriale și asociative în rândul antreprenorilor autohtoni.

Încurajarea inițiativei private și dezvoltarea capacității de acțiune și a leadership-ului.

Dezvoltarea de parteneriate cu instituții publice și organizații similare din țară și străinătate și intensificarea cooperării trans-frontaliere cu mediul de afaceri și asociații ale acestuia.

Promovarea rolului și importanței antreprenoriale pentru dezvoltarea economică și socială a Românie.

Campanie de promovare

Masă rotundă în care sunt prezentate oportunităţi de business, tipul de antreprenori care pot accesa fonduri (de la stat, bănci, fonduri europene), afacerile care pot fi demarate şi exemple de success;
Astfel de evenimente se vor desfăşura la nivel naţional, în cele mai importante oraşe din ţară (poli de creştere economică);
La dezbateri vor fi prezenţi partenerii ADAA alături de oficiali guvernamentali;
Acoperire media print, online şi TV.

Ateliere pentru tinerii antreprenori

Poveştile de success ale antreprenorilor de renume;
Livrare de mesaj şi know-how;
Încurajarea sprijinul antreprenorial tânăr;
Paşii de urmat pentru o afacere de succes.

Conferinţe tematice

Programe de finanţare;
Cultura antreprenorială;
Leadership;
Reglementare şi impozitare;
Educaţie şi formare;
Conferinţele vor fi moderate de reprezentantul ADAA – jurnalist economic (experienţă de peste 10 ani în domeniu) cu participarea partenerilor Asociatiei;
Acoperire media completă.

Studii de piaţă şi sondaje de opinie

Studiu de piaţă – Înţelegerea pieţei  şi a clienţilor este piatra de temelie pe care este construită planificarea unei afaceri  şi conceperea unei strategii valide;
Sondaje de opinie – Adresat în special instituţiilor publice sau organizaţiilor, ADAA oferă întotdeauna o informaţie corectă şi date statistice riguroase.

Gala antreprenorul anului

Recunoaşterea în cadrul unui eveniment tip gală, desfăşurat la finalul anului, a performanţelor deosebite obţinute pe parcursului anului în business;
Eveniment care reuneşte cei mai importanţi membrii ai comunităţii de afaceri din România;
Invitaţi surpriză şi premii pe măsura performanţelor obţinute;
Eveniment exclusivist.

Business days

Zilele de business sunt concepute în jurul unei idei de business networking şi sunt facilitatoare de interacţiune între manageri şi antreprenorii din ţară, cu participare internaţională.
Evenimentele Business Days se caracterizează printr-un număr mare de participanţi, parteneri şi un număr mare de vorbitori de calibru.
Evenimentele sunt sustţnute de alte programe educaţionale – platformă on-line şi social media.

Emisiune TV – Antreprenor

Format de 30-45 min la un post TV naţional;
Emisiune săptămânală;
Branding – partenerii ADAA;
Invitaţi – reprezentanţi ai mediului de afaceri+ invitaţi parteneri;
Abordare dinamica a problemelor economice la zi;
Format: moderator (jurnalist economic) si 1-2 invitaţi.

PROIECTE 5 iunie 2018

DESPRE

ADAA a fost înființată în anul 2012, din dorinta de a sprijini si antreprenoriatul authoton si susținem inițiativele antreprenorilor care pot avea efecte benefice asupra dezvoltării economiei românești.

© 2018 ADAA Romania – Toate drepturile rezervate

CONTACT

Tel: +40729.039.896

Email: office@adaaromania.ro

Str Erou Iancu Nicolae nr 103
Ilfov, Voluntari