Premiul de Excelență pentru customer service de excepție în industria de auto rulate – AutoBIG

Au început să aducă mașini pe bază de comandă dintr-un birou din Iași în 2017, într-o vreme în care personalizarea serviciilor de vânzare auto era la început. Și-au crescut portofoliul prin recomandări și un mare accent pus pe oferirea unei experiențe de customer service complete. În 2020, au făcut pasul către deschiderea showroom-ului în București, unde și-au definit succesul prin interacțiunile pe care le au cu fiecare client în parte.  Nucleul acestui business se reflectă cel mai bine în cartea lor de vizită ‘Ne plac mașinile, dar ținem cu oamenii!’ Investesc continuu resurse, energie și timp în înțelegerea nevoii omului care le calcă pragul, iar pentru asta, își propun să meargă dincolo de vânzarea efectivă a mașinii, oferind o experiență completă a serviciilor din jurul achiziției auto. Într- un cuvânt: AutoBig!

„Într-o piață în care ținem cu dinții să păstrăm standardele cele mai înalte ale industriei, ținem să îmbrăcăm fiecare interacțiune pe care o avem cu clienții într-o experiență personalizată și completă de achiziții, adică devenim personal shopperi ai fiecărui om care ne calcă pragul. O să luăm ziua de azi ca pe un încă un lucru important în creșterea noastră și un motiv în plus care ne duce mai departe pofta de a învăța să fim mai buni pentru noi și pentru fiecare care alege să lucreze cu noi”, a declarat Teodora Bighiu, Managing Partner si Marketing maverick Auto Big.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp